czwartek, 6 marca 2014

I. Wyzwanie

Witam serdecznie wszystkich którzy dotarli na mojego bloga :)


Zacznę od tego co bardzo lubię a więc wysiłek fizyczny. Stworzyłam sobie wyzwanie, którego będę się podejmować przez kolejny miesiąc, będą to ćwiczenia z Ewą Chodakowską zamienne na orbitrek.

Ewa nie należy do moich ulubionych trenerek, po prostu nie lubię ani jej ani jej treningów. Jak dla mnie za dużo w nich skakania a więc (jak ja to nazywam) wysiłku "sapiącego". W ogóle nie lubię treningów w których się szybko łapie zadyszkę, wszelkie aerobiki czy zumby są zdecydowanie nie dla mnie. Uwielbiam za to porządnie wymęczyć mięśnie, wszelkie ćwiczenia z hantelkami, po których moje mięśnie się na mnie gniewają i raczą mnie zakwasami. Nic dziwnego więc, że do tej pory z płyt Ewy Chodakowskiej (a muszę się pochwalić że mam wszystkie) korzystała jedynie moja mama. Tym razem, Ewka mnie zaskoczyła. Wydała płytę z treningiem który uważam za jej najlepszy. Chodzi oczywiście o "model look". Płytka pojawiła się z ostatnim numerem "Shape" i zawładnęła moim sercem :)
Źródło
Jedyny jej mankament to to że nie ma tam żadnych ćwiczeń na nogi, nóg się owszem używa, podczas treningu nawet czasem zabolą, jednak po pierwszym treningu miałam zakwasy wszędzie tylko nie na nogach. Trzeba się więc było ratować dodatkowym treningiem i tu oczywisty wybór padł na orbitreka.

Zaczęłam w poniedziałek 3 marca skończę 3 kwietnia, wtedy też opiszę efekty :) 
Trzymajcie kciuki (:

8 komentarzy:

  1. A więc życzę dużej motywacji! I dotrzymania słowa ;-) A potem tylko pięknych efektów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie mogę się przekonać do Chodakowskiej. A Tobie wytrwałości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O to trzymam kciuki za motywację. Mnie Ewa denerwuje, dobrze,że moja siostra przestała z nią ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty nie opisuj efektów, tylko wstawiaj foty:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że na foty to będzie za mały okres czasu i nie będzie nic widać jeszcze :P

      Usuń
  5. kurczę miałam kupić tą płytę i zapomniałam jak myślisz, znajdę gdzieś jeszcze? Ja czekam na notkę o orbit ręku, jak działa na które mięśnie najlepiej, jaki najlepiej kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem :) Postaram się napisać taką notkę jak najszybciej :) Być może jutro?:)

      Usuń
  6. Z Chodakowską nie mogę się skupić, ja sapię i prawie ducha wyzionę, a ona spokojnie: oddychaj, dasz radę. Denerwujące. Ciekawe jak te ćwiczenia model look. Jak tam idą ćwiczenia?Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Witam na moim blogu! Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie. Zostaw również swój adres, chętnie zajrzę!